ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Α’ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟ & ΜΩΒ


 ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2023

 ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ

στη συμμαχία: Πράσινο & Μωβ

 ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Α’ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ


  

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ-ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

Είμαι Πολιτικός Μηχανικός. Από το 2007 έως το 2021 ήμουν μέλος των Οικολόγων Πράσινων και από το 2022 είμαι μέλος των ΠΡΑΣΙΝΩΝ.

Συμμετέχω στον σύλλογο Ρεματιάς Πεντέλης – Χαλανδρίου και στον εξωραϊστικό σύλλογο Αυλάκι – Πρασιές στο Πόρτο Ράφτη. Είμαι υποστηρικτής της Greenpeace, του WWF και μέλος της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρίας. Συμμετέχω και στη δημοτική παράταξη «Αλλάζουμε Ζωή» με την υποψήφια δήμαρχο Μαρκοπούλου Μεσογαίας: Ζωή Γιαννάκη.

Με την ενασχόλιση μου στα κοινά θέλω να αναδείξω ότι η προστασία του περιβάλλοντος δεν αποφέρει μόνον αισθητικά και κλιματικά οφέλη, αλλά βοηθά ταυτόχρονα την υγεία, την οικονομία και την κοινωνία.

  https://prasinomov.gr/

To e-mail μου είναι: alargy@gmail.com 







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καθαρισμός γερμανικών πολυβολείων. Μεγάλη Πέμπτη 2-Μαίου-2024

To "μονοπάτι των πειρατών": Κρυμμένο μπροστά στα μάτια μας!

Ρέμα Μαρκοπούλου - Ενα προδιαγεγραμμένο έγκλημα;